Best customer,,sv,We hope you are happy with your order and wish you much advantage of your purchased product,,sv,If you have any problems, please call us at,,sv,or mail to info,,sv,@ spartantraining.se,,ro,Please note the following when returning or transport damage,,sv,Transportskada,,en,If your package is damaged in transit,,sv,Return package within,,sv,hours to the delivery point or to DHL supplying package,,sv,File a complaint to DHL and tell us the case number,,sv,according to both the Sales Law and Consumer Act, the responsibility for transportation complaint with you as a customer,,sv,If a product fails or fails within the warranty period if,,sv,months,,sv,you can return the product then replaced with a new one,,sv.
Vi hoppas du är nöjd med din beställning och önskar dig mycket nytta av din köpta produkt. Om det skulle uppstå problem är du välkommen att ringa oss på 0141- 478830 eller maila till info@spartantraining.se
Vänligen uppmärksamma följande vid retur eller transportskada:
transportskada:
Om ditt paket skadats under transporten:
1. Återlämna paketet inom 24 timmar till utlämningsstället eller till DHL som levererade paketet.
2. Gör en anmälan till DHL och meddela oss ärendenummer
(enligt både köplag och konsumentköplag ligger ansvaret för transportreklamation hos dig såsom kund)
reklamation:
Om en produkt går sönder eller slutar fungera inom garantitiden om 12 månader, kan du returnera produkten som då byts ut mot en ny. If you want a refund must be made in the complaint,,sv,days of purchase,,sv,Return the product in its original packaging including accessories,,sv,Fill in the complaint form and enter complaint reasons,,sv,Contact us for return notes,,sv,You have the right to cancel your purchase within,,sv,days without giving reasons if the product is returned to us in new condition,,sv,Return the product in its original packaging including accessories and manuals, etc.,,sv,Fill out the return form and specify the reason,,sv,send the receipt / invoice,,sv,Packages returned only to the address below,,sv,Reklamationsorsaker,,pl,transportskada,,en,wrong product was delivered,,sv,dissatisfied with the quality,,sv,the product does not work,,sv,changing to another product,,sv,late delivery,,sv,I have changed my mind,,sv,look not like the website,,sv 14 dagar efter köpet.
1. Lägg tillbaka produkten i originalförpackningen inklusive tillbehör.
2. Fyll i reklamationsblanketten och ange reklamationsorsak
3. Kontakta oss för retursedlar
Ångerrätt:
Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar utan att ange skäl under förutsättning att produkten returneras till oss i nyskick.
- Lägg tillbaka produkten i originalförpackningen inkl tillbehör och manualer etc.
- Fyll i returblanketten och ange orsak, skicka med kvittot/fakturan
OBS! Paket returneras endast till nedanstående adress
Spartan /VISLY AB
Agneshögsgatan 24 59171 Motala
Reklamationsorsaker:
- 11- transportskada
- 12- fel produkt levererades
- 13- missnöjd med kvaliteten
- 14- produkten fungerar inte
- 21- byte till annan produkt
- 22- sen leverans
- 23- jag har ändrat mig
- 31- ser ej ut som på hemsidan
- 32- do not match the description on the website,,sv,ordered the wrong product,,sv,Additional comment,,sv,__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________,,en,Order nummer________________________,,en,item number,,de,Description,,sv,cause,,sv,DO NOT FORGET TO ATTACH RECEIPT / INVOICE,,sv
- 33- beställt fel produkt
Övrig kommentar: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Order nummer________________________
Quantity | Artikelnummer | Beskrivning | Price | orsak |
& Nbsp;
GLÖM INTE ATT BIFOGA KVITTO/FAKTURA